Andelsägarmöte 17 oktober i Växjö

5 oktober, 2020

Välkommen på andelsägarmöte den 17 oktober klockan 14 – 16 på Sveriges glasmuseum i Växjö – med exklusiv visning av utställningen Orrefors Skatter!

Med anledning av rådande pandemi och risken för smittspridning har styrelsen för Glasrikets Skatter i samråd med Kulturparken Småland beslutat att begränsa antalet deltagare till maximalt 40 personer. Anmälan är obligatorisk och ”först till kvarn” gäller. Inför nästa säsong hoppas vi kunna återkomma med helt öppna arrangemang där alla kan medverka. OBS! Om du tillhör någon riskgrupp ber vi dig noga att överväga ditt deltagande.

Program

14.00 Ann Häljesgård, ordförande Glasrikets Skatter och Lennart Johansson, VD Kulturparken Småland, hälsar alla välkomna.

14.15 Ett annorlunda år – hur går vi vidare? Dialog och information.

15.00 Introduktion till utställningen Orrefors Skatter följt av en exklusiv guidad visning

16.00 Avslut

Varmt välkommen den 17 oktober 2020

Obligatorisk anmälan om deltagande lämnas senast söndag 11 oktober till Nils-Erik Gustafsson via e-mail pigge.gustafsson@telia.com eller på telefon 0481-14016 eller mobil 0705-191200.

Med bästa hälsningar

Styrelsen för Glasrikets Skatter